JOB I KIRKEN

Frederikskirken, Den Danske Kirke i Paris søger pr. 1. september 2024 nye medarbejdere til dansk børnehave og skole.

Vi søger:

Pædagogmedhjælpere

Vi søger pædagogmedhjælpere til dansk onsdagsbørnehave, som i samarbejde med vores børnehaveleder skal stå for pasning og pædagogisk udvikling af flersprogede børn fra 3 til 6 år ud fra en i starten af sæsonen udarbejdet aktivitetsplan.
Børnehavens åbningstid er kl. 9-18, så du skal kunne arbejde i dette tidsrum

Vi ser gerne, at du:
-  Har pædagogisk erfaring med børn i den pågældende aldersgruppe.
- Har kompetencer inden for aktiviteter med musik, sprog, bevægelse eller lign.
- Kan agere kontaktled mellem børnehave og hjemmet for at sikre barnets trivsel.

Vi forventer, at du:
 - Har lyst til at indgå i en større helhed omkring et vigtigt hus for danskerne i Paris, herunder sparring med kirkens øvrige medarbejder
 - Er mødestabil og positivt indstillet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, og ved eventuelle spørgsmål kan du henvende til vores ungdomsrådgiver på mail ungkontor@frederikskirkenparis.dk eller tlf +33 (0)9 51 13 82 31, eller til kirkens præst på mail pastor@frederikskirkenparis.dk

Deadline for ansøgninger er 20. juli 2024

Ansøgninger modtaget efter deadline vil også blive modtaget, da vi løbende har brug for nye kræfter til både børnehave og skole.

Skolelærere

Vi søger skolelærere til undervisning af fortrinsvist fransk-danske børn  i vores onsdags- og lørdagskole, hvor der undervises (på dansk) i dansk sprog og kultur.
Onsdagsskolen er for børn i alderen 6-11 år og finder sted i Frederikskirkens lokaler hver uge i tidsrummet kl. 14-17 med undtagelse af de franske ferier.
Lørdagsskolen for de store børn i alderen 11-14 år afholdes ca. 13 lørdage om året i tidsrummet kl. 10-13.

Vi ser gerne, at du..:
 - Har undervisningserfaring med børn i den pågældende aldersgruppe
- Har kendskab til relevant undervisningsmateriale, der dækker over forskellige fagområder

Vi forventer, at du..:
- Er mødestabil og positivt indstillet.

Deadline for ansøgninger er 20. juli 2024

Ansøgninger modtaget efter deadline vil også modtages, da vi løbende har brug for nye kræfter til både skole og børnehave.

Kommende aktiviteter