Den danske kirke i Paris er kun i begrænset omfang finansieret af Danske Sømands- og Udlandskirker (DSUK), så din støtte til Frederikskirken i Paris har stor betydning!

Bidrag til kirken er fradragsberettigede og går alene til kirkens drift.

Hvis du er skattepligtig i Frankrig, kan du derfor få skattefradrag for dit bidrag til kirken. Du kan trække 66% af bidraget fra i skat - det betyder, at et bidrag på 100€ reelt kun koster dig 34€. Hvis du har brug for en kvittering til det franske skattevæsen, så skriv en mail til kirkekontoret på kirkekontor@frederikskirkenparis.dk

Bor du i Frankrig, men er skattepligtig i Danmark kan også flytte din kirkeskat fra Danmark til Frederikskirken i Paris. Du kan finde blanketten for begæring om fritagelse for betaling af kirkeskat i Danmark her.